Saturday, November 15, 2008

The Colour Scheme "Assorted Events of a Story Retold in no Particular Order (2006) [DEMO]







Демо CD. 2006. Неиздавано.

Все още работя в пицария (ех, не мога да ги завъртя тия пари в тая Америка, нито път те да се завъртят около мене :)) и един ден наеха някакъв нов шофьор. Някакво хлапе на 18-19. От самото начало като се запознахме намерихме общи теми за разговор и най-накрая стана ясно че и двамата си падаме по музика дето не е много в нормалните рамки. Явно наистина краставите магарета се надушват :) Хлапето ми каза че преди време имал група с която записали едно демо и на другата седмица ми го донесе. Щях да падна. Хлапета на възраст между 14 и 16 да запишат такова яко нещо! Иво Тончев сподели по тоя повод че ако Cecilia± била жива щяла да ги издаде :) хех :) Не знам за Cecilia± но на мене определено ми минават подобни мисли през главата. 

Музиката в мини демото е някаква смесица от post-punk и no-wave със доста източно европейски привкус, поне за мен така звучи. Много мелодични и изключително добре построени парчета за 14 годишни хлапета. Остава сега и вие да ги чуете и да си кажете мнението :)

2 comments:

  1. Много вкусно тва!

    ReplyDelete
  2. I haνe fun with, leaԁ to I found just what I was lookіng for.

    You have ended mу fоur day lengthy hunt! God Вlеss you mаn.
    Have a nice ԁaу. Bye
    My web blog ... http://jaytraders.com

    ReplyDelete